X
Ο Λογαριασμός Μου
Or
 
 
Location
Πολιτική Ποιότητας & Ασφάλειας

Πολιτική Ποιότητας Ticketmaster Hellas

 

Στον Οργανισμό TICKETMASTER δεσμευόμαστε για τα κάτωθι:
•    Οι υπηρεσίες/προϊόντα που παρέχουμε στους πελάτες μας θα ικανοποιούν πλήρως και θα καλύπτουν απόλυτα τις απαιτήσεις τους καθώς και τις εφαρμοστέες κανονιστικές και νομοθετικές απαιτήσεις.
•    Οι παραγγελίες ή/και οι συμβάσεις με τους πελάτες μας θα υλοποιούνται όπως ακριβώς έχουν συμφωνηθεί και ο Οργανισμός θα εκτελεί στο ακέραιο όλες τις υποχρεώσεις του.
•    Στόχος μας παραμένει πάντοτε η συνεχής και πλήρης ικανοποίηση του πελάτη.
•    Στη διαρκή βελτίωση του Ενιαίου Διαχειριστικού Συστήματος (ΕΔΣ) και των λειτουργιών του Οργανισμού


Για την υλοποίηση της Πολιτικής Ποιότητας ο Οργανισμός λειτουργεί με τις ακόλουθες αρχές:
•    Κάθε εργαζόμενος είναι υπεύθυνος για την ποιότητα της δικής του εργασίας και πλήρως ενημερωμένος για το εφαρμοζόμενο ΕΔΣ της εταιρείας και τους στόχους / δείκτες που έχουν τεθεί.
•    Θέτουμε ως Οργανισμός στόχους, παρέχουμε τους απαιτούμενους πόρους για την επίτευξή τους  και τα αποτελέσματα της στατιστικής ανάλυσης που κάνουμε αναλύονται στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειάς μας για την βελτίωση των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών προς τους πελάτες μας.
•    Παρέχουμε κατάλληλη εκπαίδευση στο προσωπικό μας καθώς και τον κατάλληλο εξοπλισμό και κατάλληλη υποδομή για να εκτελεί σωστά τις εργασίες που του ανατίθενται.
•    Ο Οργανισμός έχει ορίσει Υπεύθυνο Διεργασίας Ποιότητας ο οποίος έχει οργανωτική ανεξαρτησία και δικαιοδοσία να εξασφαλίζει ότι το ΕΔΣ εφαρμόζεται και σε περιπτώσεις όπου απαιτείται να προβαίνει στις ανάλογες διορθωτικές ενέργειες.
•    Οι εξωτερικοί πάροχοι με τους οποίους συνεργαζόμαστε, να τηρούν τις δεσμεύσεις τους προς τους πελάτες μας και τα ενδιαφερόμενα μέρη του Οργανισμού μας.
 Όλο το προσωπικό και οι εξωτερικοί πάροχοι (όταν αυτό απαιτείται) είναι υποχρεωμένοι να εφαρμόζουν το ΕΔΣ σε ό,τι αφορά στο πεδίο των δραστηριοτήτων τους.

Οι στρατηγικοί στόχοι του Οργανισμού, ορίζονται ως:
•    Υψηλές αποδόσεις επιχειρησιακών επενδύσεων που πηγάζουν από τις λειτουργίες του Οργανισμού
•    Συμμόρφωση του Οργανισμού με τις εφαρμοστέες νομικές και κανονιστικές απαιτήσεις
•    Συνεχής Βελτίωση του Οργανισμού και των προσφερόμενων υπηρεσιών / προϊόντων του
•    Ανταγωνιστικά προϊόντα και υπηρεσίες
•    Εξασφάλιση της συνέχειας και της διαθεσιμότητας της υπηρεσίας / προϊόντων
•    Συνεχής παρακολούθηση της αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας των λειτουργιών βασισμένη σε στόχους και δείκτες

 

 

Πολιτική Ασφάλειας Πληροφοριών Ticketmaster Hellas

 

Η Διοίκηση της Ticketmaster, αναγνωρίζοντας τη σημασία των πληροφορίας και των πληροφοριακών συστημάτων στην υλοποίηση επιχειρηματικών διαδικασιών, υποστηρίζει και προωθεί ενέργειες που αποσκοπούν:


• Στην προστασία της ζωής και της υγείας του  προσωπικού
• Στη διασφάλιση της διαθεσιμότητας, της ακεραιότητας και της εμπιστευτικότητας των δεδομένων που επεξεργάζεται
• Στη συμμόρφωση με τις νομοθετικές και κανονιστικές απαιτήσεις
• Στην παροχή ποιοτικών προϊόντων και υπηρεσιών


Για τους παραπάνω λόγους η Ticketmaster δημιούργησε Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών σύμφωνα με τις απαιτήσεις  του προτύπου ISO 27001:2013, το οποίο στοχεύει:


• Στην προστασία των πόρων πληροφορικής και των δεδομένων που διαβιβάζονται κατά τη διάρκεια παροχής των υπηρεσιών της από κάθε πιθανή απειλή, εσωτερική ή εξωτερική, σκόπιμη ή τυχαία.
• Στη συστηματική εκτίμηση και αξιολόγηση των κινδύνων που σχετίζονται με την ασφάλεια των πληροφοριών, με στόχο τον αποτελεσματικό και άμεσο χειρισμό τους.
• Στην ασφαλή ανάπτυξη και συντήρηση εφαρμογών και υπηρεσιών πληροφορικής.
• Στην προστασία από ιούς και εξωτερικές εισβολές, έλεγχο πρόσβασης σε συστήματα πληροφοριών, καταγραφή περιστατικών ασφαλείας και διαχείριση απρόσμενων εξελίξεων.
• Στη συνεχή ενημέρωση της Διοίκησης και του προσωπικού σε θέματα που σχετίζονται με την Ασφάλεια Πληροφοριών.
• Στην άμεση και αποτελεσματική διαχείριση περιστατικών και παραβιάσεων ασφάλειας.

Το προσωπικό και οι συνεργάτες που έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες και πληροφοριακά συστήματα της Ticketmaster είναι υπεύθυνοι για την τήρηση των κανόνων της εφαρμοζόμενης Πολιτικής Ασφάλειας Πληροφοριών.
Η ανώτατη διοίκηση, δεσμεύεται για την επίτευξη των στόχων της Πολιτικής Ασφάλειας και τη συνεχή βελτίωση του Συστήματος Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών.