X
Ο Λογαριασμός Μου
Or
 
 
Location
F.A.Q.

 

Πως μπορώ να επιλέξω θέσεις για το θέαμα που με ενδιαφέρει;

Για να επιλέξετε τα εισιτήριά σας υπάρχουν συνήθως δύο μέθοδοι:

Αυτόματη Απόδοση Καλύτερων Διαθέσιμων Θέσεων: επιλέγετε στο τμήμα στο οποίο επιθυμείτε να αγοράσετε τα εισιτήρια και το σύστημα σας δίνει αυτόματα τις καλύτερες διαθέσιμες θέσεις.

Επιλογή Συγκεκριμένων Θέσεων: πατώντας στο τμήμα στο οποίο επιθυμείτε να αγοράσετε τα εισιτήρια θα εμφανιστεί το πλάνο των θέσεων της εγκατάστασης. Τα χρώματα (πράσινο: διαθέσιμη θέση - κόκκινο: μη διαθέσιμη θέση) θα σας βοηθήσουν να επιλέξετε συγκεκριμένες θέσεις της αρεσκείας σας.

 

Οι θέσεις που αγόρασα θα είναι διπλανές;

Ναι! Εφόσον επιλέξατε θέσεις με τη μέθοδο της απόδοσης των καλύτερων διαθέσιμων θέσεων και αυτές ανήκουν στην ίδια κατηγορία τιμής, το σύστημα θα σας αποδώσει διπλανές θέσεις.

 

Γιατί κάποιες θέσεις ενώ βρίσκονται στο ίδιο τμήμα, έχουν διαφορετική τιμή;

Οι τιμές για κάθε εκδήλωση εξαρτώνται από την τιμολογιακή πολιτική της διοργανώτριας εταιρείας. Σε αρκετές περιπτώσεις, θέσεις που βρίσκονται στο ίδιο τμήμα μπορούν να ανήκουν σε διαφορετική ζώνη τιμής και κατά συνέπεια να έχουν διαφορά στην τελική τους τιμή.

 

Πώς παραλαμβάνω τα εισιτήρια που έχω αγοράσει;

Εξαρτάται από τον τρόπο παραλαβής που έχετε επιλέξει:

  1. Εάν έχετε επιλέξει παραλαβή από τα εκδοτήρια, μπορείτε να τα παραλάβετε από τα εκδοτήρια του εκάστοτε χώρου, στον οποίο λαμβάνει χώρα η εκδήλωση (περισσότερες πληροφορίες για τις ώρες λειτουργίας των εκδοτηρίων συνήθως υπάρχουν στο email επιβεβαίωσης αγοράς)
  2. Εάν έχετε επιλέξει παραλαβή μέσω courier(όπου διατίθεται) θα παραλάβετε τα εισιτήριά σας στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας από την εταιρεία ταχυμεταφορών που συνεργάζεται με τον διοργανωτή της εκδήλωσης
  3. Εάν έχετε επιλέξει παραλαβή μέσω Print@Home (όπου διατίθεται), μετά την ολοκλήρωση της αγοράς, θα λάβετε το επιβεβαιωτικό ηλεκτρονικό μήνυμα (email) στο οποίο θα βρίσκονται συνημμένα τα αντίγραφα εισιτηρίων σας (vouchers) σε μορφή PDF αρχείου. Για να εισέλθετε στο χώρο της εκδήλωσης αρκεί να εκτυπώσετε τα αρχεία αυτά σε απλό χαρτί Α4 και να φέρετε μαζί σας την ταυτότητά σας ή άλλο έγγραφο ταυτοποίησης. Για να ανοίξετε τα αρχεία αυτά θα χρειαστείτε acrobat reader, τον οποίο εάν δεν έχετε εγκατεστημένο, μπορείτε να τον κατεβάσετε εδώ

Μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής σας δεν ειναι δυνατή οποιαδήποτε αλλαγή στον τρόπο παραλαβής των εισιτηρίων.

 

Τρόποι Πληρωμής

Μπορείτε να πληρώσετε με χρέωση:

  • Πιστωτικής Κάρτας: Visa, Visa Electron, MasterCard
  • Χρεωστικής Κάρτας: Visa, Visa Electron, MasterCard
  • Pre-paid κάρτες: Visa

 

Ασφάλεια ηλεκτρονικών συναλλαγών

Η Ticketmaster Hellas σας παρέχει ασφαλείς συναλλαγές. Όλα τα δεδομένα χρήστη (προσωπικά στοιχεία, στοιχεία κάρτας) κρυπτογραφούνται με χρήση πρωτοκόλλου SSL, ώστε να διασφαλίζεται η ασφάλεια και εμπιστευτικότητά τους. Επιπλέον οι αγορές σας είναι ασφαλείς μέσω του πρωτόκολλου ταυτοποίησης 3D Secure που χρησιμοποιείται στην ιστοσελίδα της Ticketmaster Hellas.  Η συγκεκριμένη ταυτοποίηση εξασφαλίζει πως ακόμα και σε περίπτωση που η κάρτα σας κλαπεί, δεν θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί χωρίς την προσθήκη του ειδικού κωδικού IPIN.

 

Τι είναι το 3DSecureIPIN;

Η ταυτοποίηση μέσω του πρωτόκολλου 3D Secure απαιτεί τη χρήση ενός επιπλέον κωδικού που ονομάζεται IPIN ή 3D Secure IPIN. Κάθε φορά, λοιπόν, που θα προσπαθήσετε να χρησιμοποιήσετε την κάρτα σας για μια συναλλαγή online, θα πρέπει μαζί με τα υπόλοιπα στοιχεία της κάρτας (αριθμός, ημερομηνία λήξης, κωδικός ασφαλείας) να εισάγετε και τον κωδικό IPIN. Για να αποκτήσετε τον κωδικό αυτό θα πρέπει να το αιτηθείτε στην εκδότρια τράπεζα της κάρτας σας (εφόσον το υποστηρίζει).

 

Πώς ξέρω ότι ολοκληρώθηκε η αγορά μου επιτυχώς;

Στο τελευταίο βήμα της διαδικασίας αγοράς και εφόσον η αγορά ολοκληρώνεται επιτυχώς, εμφανίζεται ένα μήνυμα στο οποίο αναφέρεται και ένας «Αριθμός Παραγγελίας». Επιπλέον, εάν τοποθετήσετε τον κέρσορα πάνω στο όνομα χρήστη, θα εμφανιστεί η επιλογή «Δείτε τις Παραγγελίες σας», η οποία και θα σας παρουσιάσει το ιστορικό των κινήσεών σας (έγκυρες ή μη έγκυρες κινήσεις). Τέλος, στα εισερχόμενα της ηλεκτρονικής σας αλληλογραφίας θα λάβετε και ένα email επιβεβαίωσης αγοράς που θα αναφέρει τον αριθμό και τα στοιχεία της παραγγελίας.

 

Ενώ έβαλα στοιχεία πιστωτικής κάρτας, στο τελευταίο βήμα δεν πήρα απάντηση ότι η συναλλαγή μου ολοκληρώθηκε επιτυχώς.

Εάν η συναλλαγή σας ήταν επιτυχής, θα λάβετε ένα επιβεβαιωτικό email στα εισερχόμενα της διεύθυνσης του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, η συναλλαγή σας δεν έχει ολοκληρωθεί και η κάρτα σας δεν χρεώθηκε.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση μπορείτε ανά πάσα στιγμή να καλέσετε στο Τηλεφωνικό Κέντρο της Ticketmaster Hellas: (+30)2108938111 ή να στείλετε email στο info@ticketmaster.gr

 

Τελείωσε ο διαθέσιμος χρόνος και δεν μπόρεσα να ολοκληρώσω τη διαδικασία αγοράς. Η κάρτα μου χρεώθηκε;

Από τη στιγμή που επιλέξετε θέσεις για μια παράσταση ο διαθέσιμος χρόνος ολοκλήρωσης της συναλλαγής είναι περίπου 14 λεπτά. Εάν σε αυτό το χρονικό διάστημα δεν ολοκληρωθεί η αγορά οι θέσεις ελευθερώνονται και σε περίπτωση που η υπάρξει χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας το ποσό επιστρέφεται αυτόματα. Εφόσον επιθυμείτε να ολοκληρώσετε την αγορά, βεβαιωθείτε πως το καλάθι αγορών σας είναι άδειο και επιλέξτε ξανά εκδήλωση και θέσεις.

 

Τί αφορά η «Αμοιβή παροχής υπηρεσιών για τη διάθεση εισιτηρίων»;

 Η «Αμοιβή παροχής υπηρεσιών για τη διάθεση εισιτηρίων» αφορά την υπηρεσία πώλησης εισιτηρίων μέσω διαδικτύου, υπηρεσία κατά την οποία ο πελάτης διευκολύνεται στις αγορές του καθώς:

  1. Λειτουργεί 24/7
  2. Δίνεται η δυνατότητα αγοράς των καλύτερων διαθέσιμων θέσεων έγκαιρα (και όχι ό,τι διαθεσιμότητα υπάρχει πριν την παράσταση /αγώνα)
  3. Υπάρχει η δυνατότητα (εφόσον προσφέρεται από την εταιρεία παραγωγής) επιλογής συγκεκριμένων θέσεων της προτίμησής σας
  4. Υπάρχει η δυνατότητα (εφόσον προσφέρεται από την εταιρεία παραγωγής) παραλαβής εισιτηρίου/ων σε μορφή pdf προς εκτύπωση στο σπίτι

 

Εάν μια εκδήλωση ακυρωθεί τι πρέπει να κάνω;

Σε περίπτωση ακύρωσης της εκδήλωσης ο εκάστοτε διοργανωτής θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας ενημερώσει σχετικά με την επιστροφή των χρημάτων σας ή την επανέκδοσή τους σε περίπτωση αλλαγής ημερομηνίας της εκδήλωσης. Στην περίπτωση που εγκριθεί η ακύρωση κάποιας συναλλαγής, επιστρέφεται μόνο το ποσό που αντιστοιχεί στην ονομαστική τιμή του εισιτηρίου και όχι οι επιπλέον χρεώσεις (αμοιβή παροχής υπηρεσιών για τη διάθεση εισιτηρίων).

Για οποιαδήποτε βοήθεια χρειαστείτε μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τηλεφωνικό κέντρο της Ticketmaster Hellas (210 89 38 111).

 

Μπορώ να ακυρώσω /αλλάξω την παραγγελία μου;

Επιστροφές ή αλλαγές θέσεων δεν γίνονται δεκτές. Είναι καλό πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας να σιγουρευτείτε για τα εισιτήρια που έχετε επιλέξει.

Στην περίπτωση που κατ' εξαίρεση εγκριθεί η ακύρωση κάποιας συναλλαγής, επιστρέφεται μόνο το ποσό που αντιστοιχεί στην ονομαστική τιμή του εισιτηρίου και όχι οι επιπλέον χρεώσεις (αμοιβή παροχής υπηρεσιών για τη διάθεση εισιτηρίων). 

 

Πως μπορώ να επικοινωνήσω με την Ticketmaster Hellas;

Επιλέξατε έναν από τους διαθέσιμους τρόπους επικοινωνίας, όπως αυτοί αναγράφονται στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας μας, αναφέροντας το αίτημά σας. Οι εκπρόσωποί μας θα προσπαθήσουν να σας επιλύσουν τυχόν προβλήματα /απορίες το δυνατό συντομότερα. Θυμηθείτε! Μία σαφής και αναλυτική διατύπωση θα γίνει ευκολότερα κατανοητή και επομένως θα εξυπηρετηθείτε συντομότερα.