X
Ο Λογαριασμός Μου
Or
 
 
Location
Πολιτική Ποιότητας & Ασφάλειας

Πολιτική Ποιότητας Ticketmaster Hellas

 

Στόχος της επιχείρησης είναι η παροχή προϊόντος και υπηρεσιών προς τους πελάτες της που θα ικανοποιούν συνεχώς τις ανάγκες και απαιτήσεις αυτών. Το προϊόν και οι υπηρεσίες αυτές, σύμφωνα με Σύστημα Ποιότητας κατά ISO 9001:2015 και σύμφωνα με τις εκάστοτε απαιτήσεις και ανάγκες των πελατών είναι

 - Η Ανάπτυξη, Τεχνική Υποστήριξη & Εμπορική Εκμετάλλευση Λογισμικών Εισιτηρίων

Το προϊόν και οι υπηρεσίες αυτές πληρούν τους υφιστάμενους εθνικούς και διεθνείς νόμους και κανονισμούς. Η ποιότητά τους είναι στενά συνδεδεμένη με την τεκμηριωμένη τεχνογνωσία και εμπειρία του εμπλεκομένου σε αυτές προσωπικού, τα κατάλληλα μέσα εξοπλισμού και την συνεχή προσπάθεια αναβάθμισης και βελτίωσης αυτών.

Η επίτευξη του στόχου αυτού αποτελεί το μέσον για την διατήρηση της επιχείρησης ως μίας αξιόπιστης και ανταγωνιστικής μονάδας στον τομέα αυτό αλλά και για την συνεχή βελτίωση και ανάπτυξη της.

Ο στόχος αυτός επιτυγχάνεται με την λειτουργία του Συστήματος Ποιότητας κατά ISO 9001:2015. Το Σύστημα Ποιότητας και οι στόχοι, οι οποίοι εκπηγάζουν από αυτό υπόκεινται σε συνεχή ανασκόπηση με σκοπό την διαρκή αποτελεσματικότητα, βελτίωση και προσαρμογή αυτών (και όλων των δραστηριοτήτων, που απαρτίζουν το Σύστημα) προς τις ανάγκες και απαιτήσεις των πελατών και τις απαιτήσεις του τομέα γενικότερα. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων των εσωτερικών δραστηριοτήτων ελέγχου και ανασκόπησης αλλά και των πληροφοριών, οι οποίες λαμβάνονται από τους πελάτες ή άλλες εξωτερικές πηγές αποτελούν πολύτιμη πηγή εισροών προς το Σύστημα Ποιότητας, στην προσπάθεια για συνεχή βελτίωση.

Η διεύθυνση και το προσωπικό της επιχείρησης δεσμεύονται από την πολιτική αυτή και ακολουθούν πλήρως το Σύστημα Ποιότητας της επιχείρησης. Η ίδια η πολιτική υπόκειται σε διαρκή ανασκόπηση με σκοπό την εξασφάλιση της καταλληλότητας της ως προς τις απαιτήσεις του Συστήματος Ποιότητας αλλά και την εξασφάλιση της κάλυψης όλων των δραστηριοτήτων που απαρτίζουν το Σύστημα.

 

Πολιτική Ασφάλειας Πληροφοριών Ticketmaster Hellas

Η Ασφάλεια Πληροφοριών αποτελεί πρωταρχική προτεραιότητα της Ticketmaster Hellas προκειμένου:

 - Να διασφαλίσει την ασφαλή τήρηση, την επεξεργασία και τη μετάδοση των δεδομένων ανάπτυξης, τεχνικής υποστήριξης & εμπορικής εκμετάλλευση λογισμικών εισιτηρίων

 - Να εξασφαλίσει την πλήρη συμμόρφωση της εταιρείας με τις σχετικές κείμενες νομικές και κανονιστικές απαιτήσεις,

 - Να προστατεύσει τα συμφέροντα της εταιρείας και όσων συναλλάσσονται με αυτή και την εμπιστεύονται για τη χρήση και διακίνηση των δεδομένων τους

 - Να διασφαλίσει τη διαθεσιμότητα, την ακεραιότητα και της εμπιστευτικότητα των πληροφοριών, που παράγονται, λαμβάνονται και διακινούνται στο πλαίσιο των υπηρεσιών ανάπτυξης, τεχνικής υποστήριξης & εμπορικής εκμετάλλευση λογισμικών εισιτηρίων

 - Να μεγιστοποιήσει την αξιοπιστία των πληροφοριακών πόρων της εταιρείας.

 

H εφαρμογή Πολιτικών και Διαδικασιών Ασφάλειας Πληροφοριών στοχεύει στα ακόλουθα:

 - Προστασία των υπολογιστικών πόρων και της διακινούμενης πληροφορίας στις υπηρεσίες της εταιρείας από κάθε απειλή, εσωτερική ή εξωτερική, σκόπιμη ή τυχαία

 - Συστηματική αποτίμηση και αξιολόγηση των κινδύνων που αφορούν στη διασφάλιση πληροφοριών, προσβλέποντας στην ορθή και έγκαιρη διαχείρισή τους

 - Ασφαλείς διαδικασίες ανάπτυξης και συντήρησης εφαρμογών και υπηρεσιών πληροφορικής

 - Αρχειοθέτηση δεδομένων, αποφυγή ιών και εξωτερικών εισβολών, έλεγχο πρόσβασης στα συστήματα, καταγραφή όλων των περιστατικών ασφαλείας και διαχείριση απρόσμενων εξελίξεων

 - Διαρκή ενημέρωση της διοίκησης και του προσωπικού σε θέματα ασφάλειας πληροφοριών

 - Έλεγχο των διακινούμενων και ανταλλασσόμενων πληροφοριών και δεδομένων

 - Άμεσο και αποτελεσματικό χειρισμό περιστατικών και παραβάσεων ασφαλείας

 - Πλήρη δέσμευση της Διοίκησης της εταιρείας στην πιστή εφαρμογή των Πολιτικών Ασφάλειας και όλης της κείμενης εθνικής και κοινοτικής νομοθεσίας

 

Ο Υπεύθυνος Ασφάλειας Πληροφοριών έχει την ευθύνη για τον έλεγχο και την παρακολούθηση της λειτουργίας του Συστήματος, καθώς και για την ενημέρωση όλου του εμπλεκόμενου προσωπικού για την Πολιτική Ασφάλειας Πληροφοριών. 

Το σύνολο του προσωπικού της εταιρείας που εμπλέκεται στις δραστηριότητες και διαδικασίες που περιγράφονται και αφορούν στην Ασφάλεια Πληροφοριών έχει την ευθύνη να εφαρμόζει την πολιτική και τις ανάλογες Διαδικασίες στον τομέα της εργασίας του. Η Διοίκηση και όλοι οι εργαζόμενοι της Ticketmaster Hellas δεσμευόμαστε στην επίτευξη των στόχων της εταιρείας και στην τήρηση των αρχών σε σχέση με την Ασφάλεια Πληροφοριών.